زیباتر از نگاه تو هرگز ندیده ام
این شد که از تمامی مردم بریده ام
با خود نشسته ام که دراین روزهای تلخ
نام تو را چگونه و از کی شنیده ام؟
در دفتری که بوی سرودن گرفته است
خطی به دور اسم قشنگت کشیده ام
خطی به دور اسم تو ای مهربان ترین
یعنی تو را برای خودم برگزیده ام
تنها گواه صادق عشق میان ماست
این دستمال خیس، به آب دو دیده ام
در دوره ای که هرکه به فکرغنیمت است
عشق تو را به قیمت جانم خریده ام
بین من و تو فاصله بسیار بوده است
با این وجود فاصله ام را دویده ام
مثل پرنده خسته از این ماجرای تلخ
از شاخه ای به شاخه ی دیگر پریده ام
فرصت به ما نداد زمان، زندگی کنیم
دنیا تمام شد رگ خود را بریده ام
دیگر وقوع معجزه هم کارساز نیست
چون نقطه ای به آخر این خط رسیده ام
شبانه های بی تو...ما را در سایت شبانه های بی تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167